Velkommen til vores butik
Søg
Filters

FAQ

Spørgsmål: Leverer i til hele landet?

Svar: Vi leverer til hele landet (inklusiv ikke brofaste øer) mod et gebyr på 85 kroner.

Spørgsmål: Hvordan bestiller jeg hos jer? 

Svar: Du kan bestille via vores hjemmeside eller ved at møde op i vores butik, hvor du også kan handle. 
Du kan også sende os en mail på info@gostskaret.dk med de produkter, som du ønsker at bestille eller ringe til os på +45 332 332 00.

Spørgsmål: Hvordan betaler jeg? 

Svar: Når vi har modtaget din ordre, modtager du en bekræftelsesmail, hvor vi resevererv pengene på din konto. Så snart varen er afsendt eller afhentet, trækker vi pengene.

Spørgsmål: Hvor lang tid kan kødet holde sig i køleskabet?

Svar: Der er dato på kødet, som er sendt ud. Hvis du lader kødet ligge i køleskabet, skal du ikke pakke det ud af emballagen, før du skal bruge det.

Spørgsmål: Kan jeg fryse kødet ned?

Svar: Kødet forlænger sin levetid, hvis det kommer på frost. Hvis du har bestilt fersk kød, anbefaler vi, at du tilbereder kødet og serverer det i løbet af holdbarheden. Husk at ompakke kødet, hvis du vil fryse det ned.

Spørgsmål: Jeg har ikke fået det jeg har bestilt (pakkefejl eller forkert vægt)?

Svar: Hvis du mener, at du ikke har modtaget det, som du havde bestilt, så skal du oprette en reklamation. For at gøre dette skal du tage et billede af det, du gerne vil reklamere og vedhæfte det i en mail, hvor du beskriver reklamationen. Du kan skrive en mail til info@godtskaret.dk, skriv Reklamation i emnefeltet.

Der kan forekomme vægt afvigelser på op til 100 g. Dette refundere vi desværre ikke, med mindre at det er Wagyu.

Spørgsmål: Jeg har ikke fået det, som der stod i reklamen (reklamation)?

Svar: Hvis du mener, at du ikke har modtaget det, som du havde bestilt, så skal du oprette en reklamation. For at gøre dette skal du både vedhæfte den reklame som du har set, og tage et billede af det du gerne vil reklamere og vedhæfte det i en mail, hvor du beskriver reklamationen. Du kan skrive en mail til info@godtskaret.dk, skriv Reklamation i emnefeltet.

Spørgsmål: Er mit kød godt nok (mærkelig lugt eller farve)?

Svar: Noget kød kan have en speciel lugt lige når det kommer ud af vakuum. Det bør dog tiltage efter nogle minutter. Sker det ikke skal du vente med at tilberede eller spise kødet, og kontakte os efter du har ventet i ca. 10 minutter. Du kan ringe på +45 40 14 85 95, send også gerne et billede.

Spørgsmål: Hvorfor er der så meget afpuds?

Svar: Det er fordi, vi prøver på at bibeholde så meget af den gode smag, som muligt.

Spørgsmål: Kan jeg selv afhente varene?

Svar: Ja, du kan godt selv afhente dine dine bestillinger, vores åbningssider og adresse kan du se her.

Close